Thursday, June 13, 2013

Album

Hello there! :) How are your days? What plans for the summer? I plan to make some paper bouquets.
Looking for pictures to show you I realize you little quilling I`ve made lately. 
I found this wedding album through the pictures and I decided to put it here.






Hello dragi prieteni! :) Ce mai faceti? Ce planuri aveti pentru vara? Eu vreau neaparat sa fac niste buchete din flori de hartie.
Cautand printre poze cava interesant de postat am descoperit ca n-am mai facut quilling adevarat de multa vreme.Am gasit albumul acesta printre pozele de care va spuneam si m-am hotarat sa-l afisez :)
Va imbratisez cu drag!

3 comments:

  1. Foarte frumos albumul! Mulţumesc.
    http://anastasiaanestis.blogspot.ro/2013/06/blog-award.html

    Weekend cât mai frumos! :)

    ReplyDelete