Sunday, March 17, 2013

Sunflower wedding invitation - brown / Invitatii cu floarea soarelui maro

It`s spring outside, yet I work on sunflower wedding invitations. I`ve sent a package this week to a client from Hungary and she was so happy to see them that almost made me cry with her beautiful words. She said they are even more beautiful in reality than in pictures. 
Happy to make happy people :)

Stiu ca este primavara, eu lucrez intens la invitatii cu floarea soarelui. Si imi place si sunt bucuroasa. Tocmai am trimis spre Ungaria un colet si clienta mi-a scris despre cat de extrem de multumita si fericita este. 
Imi venea sa plang de fericire. 
Spunea ca sunt si mai frumoase decat in poze si ca totul e exact cum si-au imaginat.  
Happy to make happy people :)




The sunflower album is a gift I`ve sent, I believe it fits perfect as a gusetbook for a wonderful wedding.
Albumul cu floarea soarelui l-am trimis ca si cadou si cred ca se potriveste foarte bine ca si album de impresii.





This is a design I`ve made some time ago and I love it so much. These days i`ve been working to some new designs on the same colors. Now, I want to try something on emerald green since it`s the color of the year. 
I just love the idea of a color for every year.
Este un model care imi place foarte mult. Zilele acestea am creat ceva nou pe aceleasi culori. Imi doresc sa incerc ceva si pe verde smarald daca tot e culoarea anului. 
Chiar imi place ideea aceasta de a exista o culoare a anului.

13 comments:

  1. Replies
    1. Thank you Nagela! It`s a stylized sunflower. I love it too!

      Delete
  2. Wow ! The colors look very beautiful and I loved the quilled flower on embossed background.

    ReplyDelete
  3. Buna ziua! e minunat ceea ce faci tu si cred ca mi-ar placea si mie pentru nunta mea, dar am o nelamurire. In ce se ofera aceste invitatii? In plicuri, simple, cutiute? Ce folosesti? Multumesc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna ziua! Ma bucur ca va plac creatiile mele. In mod normal invitatiile vin cu plic asortat, dar exista si posibilitatea de a inlocui plicul cu o cutie.
      Puteti sa-mi scrieti pe ancamilchis@yahoo.com pentru mai multe detalii.

      Delete
  4. Sunt foarte frumoase, Anca! Ma bucur mult pentru tine si iti urez mult succes in continuare!

    Pupici!
    Manu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Manu :) Sa fie pentru toti artistii talentati :D

      Delete
  5. Replies
    1. Thank you Sulochana. Thank you for becoming my follower :)

      Delete
  6. I have been following you since long but have created a blog recently. You are on my Favorite Blogger list. I find your work inspiring and am grateful for your generosity in sharing your skills and ideas.
    I have started a new blog http://kalasirjana.blogspot.in/, do visit whenever you have some time. I would be so happy if you join in. I hope to keep you interested in my work :)

    Happy Crafting!!

    ReplyDelete
  7. Sunt toate superbe Anca!E o incantare pentru ochi.Cautam inspiratie pentru felicitari de Paste, pe care sa le fac cu elevii mei,la scoala,la Vultureni si uite pe cine descopar :)))) Felicitari!Ma bucur pentru ca poti sa-ti urmezi visul,pasiunea pentru frumos si arta.Mult succes!Sanda Rusu

    ReplyDelete
  8. Salut Anca, invitatiile tale unt o incantare, dar am si eu o curiozitate: de unde iti procuri hartia colorata, respectiv cea embosata?
    Spor in continuare.

    ReplyDelete