Saturday, April 28, 2012

Be free

Hello my dear ones! I love your comments, and opinions and visit! Thank you :) For this Saturday evening (almost night) I have these beautiful cards without quilling. Instead of quilling I used some fabric. I enjoy every new material I can use. Buna dragele mele! Ador comentariile voastre, si opiniile si vizita voastra! Multumesc :) Pentru aceasta seara de sambata (aproape noapte) am aceste minunate felicitari fara quilling. In loc de hartie si quilling am folosit niste resturi de material. Ma bucur de fiecare data cand pot folosi un material nou.
My favourite one? Hard to decide between the green and the blue one..... Blue it is. Care e preferata mea? Mi-e greu sa aleg intre cea verde si cea albastra..... Cea albastra e. What`s your favourite technique after quilling? Or material, except paper? Care e tehnica vaostra preferata dupa quilling? Sau material? Cu exceptia hartiei? O super vacanta de 1 mai va doresc! Have a great Sunday, Anca

4 comments:

  1. Mmmm tough choice- all are great! I do like the crumpled look of the browny one- its like reading the secret on a crumpled note, and it tells you to 'Be Free'!

    ReplyDelete
  2. Interesante, deosebite, cea albastra ma duce cu gandul la vacanta, "BE FREE"!
    O zi placuta, Anca

    ReplyDelete
  3. I like the colour you used. Beautiful cards

    ReplyDelete