Thursday, March 29, 2012

Cameo wedding invitation / Invitatii handmade cu camee

With every new day I feel myself closer and closer to my dreams. Trying cameo designs was something I wanted from the first moment I knew/saw cameo exist - this was during college while learning about gems. Here they are.
Cu fiecare noua zi ma simt tot mai aproape de visele mele. Sa incerc sa creez ceva folosind camee mi-am dorit inca de cand le-am vazut prima data - la facultate cand am studiat gemologie. Iata minunatiile.




These are my first designs using cameo. I believe they are very elegant and so, so perfect for a wedding invitation.
Sunt primele mele creatii cu camee. Cred ca sunt foarte elegante si atat de potrivite pentru o invitatie de nunta.



Thank you for your visit,
Va multumesc de vizita,
Anca

6 comments:

  1. The are perfect for weddings invitations.

    ReplyDelete
  2. Thank you ladies :) I suffer these days because my computer is broken... so sorry for not answering to your comments.
    Anca

    ReplyDelete
  3. Ma bucur foarte mult sa aflu ca visele iti devin pe zi ce trece realitate!
    Cat despre invitatii, sunt intr-adevar simple si elegante. Imi place foarte mult delicatetea pe care o ofera hartia de calc (sper ca nu gresesc) stampilata! Iar combinatia dantela-camee e superba!

    ReplyDelete
  4. Nu sunt cuvinte pentru a descrie frumusetea acestor invitatii. Cei care le vor avea in posesie vor fi foarte norocosi. Cameea este unul din cele mai fascinante modele ce pot fi folosite in diverse ipostaze. Sunt superbeeee... Faci lucrari din ce in ce mai frumoase si deosebite. O incantare pentru privitori.

    ReplyDelete
  5. Hey Anca, They are really lovely. I am sure you rpoud of them... I loved the black-white cardstock you used there. it's just so beautiful... To be honest, if I had something like that, I wouldn't had part from it... Lolzz..
    Keep up the good work...
    Thanks for sharing!!!

    ReplyDelete