Saturday, February 5, 2011

Recycle



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Buna tuturor! Postarea de azi este despre reciclare. Intotdeauna am crezut ca este suficient pentru toata lumea pe acest Pamant si ca sunt multe lucruri care se arunca in timp ce altii sufera din lipsa lor. Am cumparat un palton vechi de la un second cu 3 lei si am facut felicitari. Sunt asa de frumoase!

Hello everyone! Today`s post is about recycling. I always thought there is enough for everyone on this Planet and there is a huge amount of wasted things while others suffer of not having those things. I bought an old coat from a second hand with 3 ron (1$) and I made some cards. They are so beautyful!


Am taiat multe inimi din paltonul de care va spuneam, le-am cusut si am pus un nasture. Am folosit stampilele (pe care le ador!) si iata-le gata pentru Valentine.

I made many hearts from this coat, I sew them and put a button. I used my stamps (love them sooo much!) and they are ready for Valentine.



Si nasturii sunt de la camasi second pe care le-am gasit in cutii cu 1 leu bucata. Cand eram mica mergeam la o croitorie si ceream resturi de materiale. Acum as vrea sa incerc asta la un magazin cu tapet.

The buttons are also from old shirts that I found in boxes with 1 ron every piece. When I was a little girl I used to go to a tailor`s place and asked for pieces of tissue. Now I want to try my luck with a wallpaper store.



Reciclare e un cuvant greu si poate prea comun. Dincolo de placerea de a gasi lucruri de folos intre cele inutile, povestea aceasta este despre a nu risipi, despre respect si grija, despre abundenta si suficienta care ar trebui sa distruga iluzia ca "nu este destul".

Recycle is a big word and maybe too common. Beyond the pleasure of finding useful things between the useless ones, this story is about non-wasting, about respect and care, about abundance and sufficiency that should destroy the illusion "there is not enough".


Va invit sa vedeti acest film scurt. Sunt foarte curioasa ce parere aveti.
I invite you all to watch this short movie. Please let me know your opinions.

3 comments:

  1. Superbe! Imi place mult ideea. Si eu sunt obsedata de a nu arunca, de a refolosi lucrurile in scopuri noi. Cel mai mult imi palce faza cu camasile. La mercerie cumperi un singur nasture cu aceeasi suma.

    ReplyDelete
  2. Minunata ideea! Si tot ceea ce a iesit din materialele reciclate!

    ReplyDelete
  3. Salut!!! Ce mult ma bucur ca ne-am "intalnit", cel putin in virtual si ce fain ca suntem "surori" de background:))
    Felicitarile tale sunt atat de faine! Ai un stil atat de...dulce si copilaresc si transmiti atata pozitivism prin arta pe care o faci. Cel mai mult ma bucura ca esti prima persoana din Cluj pe care o cunosc sa fie innebunita de quilling (si, dupa cum observ chiar la postul la care comentez, de craft in general). Ce fain!>:D<
    Diana de la Happy Quilling

    ReplyDelete