Tuesday, January 11, 2011

My first Quiling Challenge

De ceva vreme am gasit o provocare cu tema quilling: Create a New Year card. The card should have quilled "2011". Am avut foarte multe idei, dar intr-un final am ales-o pe aceasta. Poate mai tarziu voi face inca 2 felicitari cu aceasta tema, dar nu promit nimic.
Asa ca, iata ce am mesterit.

Some days ago I found a quilling challenge: Create a New Year card. The card should have quilled "2011" . I had many ideas but finally I decided. Maybe later I`ll finish two more cards with this theme, but I don`t promise.
So here is my work.



Imi place asa de mult titlul blogului care a propus aceasta provocare:
Take a Quill Pill. Si un detaliu... Ador detaliile!

I like so much the title of the blog where the challenge takes place:
Take a Quill Pill.
And a little detail... I love datils!



Imi plac la nebunie margelele si felicitarile care spun povesti. Aceasta este povestea noptii de Anul Nou, o noapte luminoasa si stralucitoare, cu munti albi si un tren magic foarte colorat.

I love beads, and the cards that tell short stories. This is the story of the New Year`s night, a shiny, snowy night, with white mountains and a magic colourful train.


De aceea am ales ca povestea sa se petreca pe albastru inchis si nu pe albastru deschis. Iata totusi o poza si pe albastru deschis.

That`s why I chosen to put it on dark blue and not on light blue.
I took a picture with light blue too.



Calatorie placuta!

Enjoy the travel!

1 comment:

  1. Buna, iti urmaresc minunatele creatii...eu una la asa ceva nu ma pricep, dar le admir...mi-a venit o idee (o gasesti pe blogul meu). Nu vand nimic, nu cer nimic...este doar o idee pe care o fac de drag, pentru ca imi place craftingul. Numai bine
    Daca te intereseaza -aici gasesti ideea mea: http://oanamada.wordpress.com/2011/01/21/concurs-de-hobby-si-lucru-manual-ce-parere-aveti/

    ReplyDelete